Serviceaftale til bilen

Med en serviceaftale får du en masse fordele og 100% økonomisk tryghed og overblik over dine udgifter til bilen.

Spar op til 15 % på serviceeftersyn

En serviceaftale er din tryghed i hverdagen og en adgang til vores fordelsprogram. Med en serviceaftale får du tryghed i bilbudgettet og sparer samtidig 10-15 % på serviceeftersyn ift. at betale service fra gang-til-gang. Du kan vælge 3 forskellige niveauer af en serviceaftale, der dækker lige præcis dit behov.

Lige fra det mest nødvendige: et olie og oliefilterskifte (bronze) til hele pakken med forskriftsmæssig service og reparationer på sliddele (guld). Hvilket niveau du vælger, afhænger af den risiko, du er villig til at påtage dig, men én ting er sikkert: det kan betale sig at være fordelskunde hos A&M!

Beregn pris og tilbud

Se priser og opret tilbud her

1. Info om din bil
2. Valg af aftale
3. Kontaktinfo
Kørte km.

Vælg bilens samlede kørte kilometer – nærmeste 5.000 km.

10.000 200.000
Vælg aftale

Km/år

Vælg antal km. du forventer at køre om året. Rund altid op, så du undgår overkørte km. F.eks. hvis du kører 23.000 km. om året ca. så vælg da 25.000 km./år

10.000 50.000
Løbetid

Løbetiden er juridisk sat til 8 år, men kan opsiges efter gældende vilkår. Hvis du er uden for bindingsperioden, kan aftalen opsiges med løbende måneds varsel + 30 dage

Mdl. ydelse (kr.)

Førstegangsydelsen vil være bestemt af, hvornår bilen skal serviceres, da aftalen altid starter fra sidste service, så vi sikrer, at der er betalt til det næste i aftalen

--
Tilvalg
Info om seneste service

Information om tidspunkt for seneste service og km. stand findes oftest i bilens servicebog. Vi skal kende det, for at kunne oprette en aftale, da den tager udgangspunkt i det tidspunkt, så vi sikrer, at der er modtaget betaling for det kommende service

Er service overholdt jf. fabrikkens serviceinterval?
Hvis din bil ikke har været til service, fordi den er ny, vælger du første reg. måned og 0 i km. stand.
Kontakt
Mdl. ydelse (kr.) -- Første mdl. ydelse --

Startdatoen for serviceaftalen er altid datoen for sidst udførte service, således at vi sikrer, at næste service er inkl. i aftalen. Derfor betaler du de manglende måneder fra sidste service + kommende måned på din første mdl. opkrævning)

Type Sølvaftale
Løbetid - år
Km pr. år - km.
Tillægsydelser
    Gældende fra --
    Seneste service --

    *Alle priser på dækhotel- og serviceaftaler er ekskl. et administrationsgebyr på 6 kr. Vælger man Betalingsservice (PBS) som betalingsmetode er der yderligere 14 kr./md i gebyr. Betalingskort som f.eks. Dankort er omkostningsfrit.

    Jonas forklarer om vores serviceaftaler

    • 94,9 % af A&M's fordelskunder er "tilfredse" eller "meget tilfredse" med deres serviceaftale

      (Intern undersøgelse baseret på 742 besvarelser fra A&M’s fordelskunder)

    De 3 serviceaftale-pakker

    Alle rabatter er på vejl. priser og kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter. 

    Alle priser på dækhotel- og serviceaftaler er ekskl. et administrationsgebyr på 6 kr. Vælger man Betalingsservice (PBS) som betalingsmetode er der yderligere 14 kr./md i gebyr. Betalingskort som f.eks. Dankort er omkostningsfrit.

    * Brændstofrabat og gratis vaske gælder kun ved oprettelse af et A&M Shell kort. Gratis vaske kan benyttes på alle Shell- og Shell Express-stationer og gælder den billigste vask (maks. 89,-). Brændstofrabat gælder alle Shell, Shell Express, Q8 og F24-stationer i DK. Der gives ikke kompensation for ubrugte vaske. 

    ** Rabat gælder ikke tilbehør og ekstraudstyr eller montering af dette. F.eks. træk, cykelholder eller tagboks. 

    *** Prioritetsbooking betyder, at du er sikret en tid inden for 2 uger på et vilkårligt A&M værksted ved serviceeftersyn og akutte reparationer. VIP Prioritetsbooking betyder, at du er sikret en tid på værksted inden for 1 uge på et vilkårligt A&M værksted ved serviceeftersyn og akutte reparationer, såfremt det kan lade sig gøre med bestilling af reservedele m.m.

    A&M Loyalitetskort

    A&M har sammen med Shell lavet et samarbejde, der gør det ekstra fordelagtigt at have en fordels-/serviceaftale hos A&M. Uanset om du har en fordelsaftale, serviceaftale, service- og reparationsaftale eller Dækhotel Plus, så kan du få et A&M loyalitetskort, der sikrer dig billigere brændstof og gratis vaske (gratis vaske gælder kun guld-, sølv- og bronzeaftaler), samt en masse rabatter på værkstedet.

    Har du ikke allerede et A&M Loyalitetskort, så udfyld formularen her for at bestille et unikt link til oprettelse! Husk at du skal have en serviceaftale eller dækhotelaftale for at kunne bestille et A&M loyalitetskort.

    A&M Loyalitetskort - Shell Kort

    Tilvalgspakker

    Alle priser på dækhotel- og serviceaftaler er ekskl. et administrationsgebyr på 6 kr. Vælger man Betalingsservice (PBS) som betalingsmetode er der yderligere 14 kr./md i gebyr. Betalingskort som f.eks. Dankort er omkostningsfrit.

    Vælg "Ændring af tillægsydelser" og specificér, hvad du ønsker at tilføje.

    Dækhotel Plus abonnement

    Ved en kombineret hjulskifte + dækhotel-aftale får du 2 gange årligt skiftet dine hjul (fra sommerdæk til vinterdæk og fra vinterdæk til sommerdæk) inkl. TPMS kodning, så dine hjul snakker rigtigt sammen med bilens dæktryksovervågning + opbevaring af dine hjul hele året på A&Ms dækhotel, der sikrer at de bliver optimalt bevaret. Alt dette har en samlet værdi på 12 x 79 kr. + 2 x 479 kr. kr. = 1.906 kr.

    Der er derfor mange penge at spare ved at tegne en hjulskifte + dækhotel aftale – det eneste du skal gøre er at bestille en tid på vores hjemmeside, når tiden er til at få skiftet hjul. Du bestemmer helt selv, hvornår du gerne vil have dem skiftet, og har du en serviceaftale (guld, sølv eller bronze), så får du yderligere rabat på den i forvejen lukrative pris. Pakken kan også købes uden en serviceaftale til 120 kr./md.. Har du behov for afbalancering kan dette købes for 300 kr. i forbindelse med hjulskifte.

    Spar 16 øre pr. liter brændstof 
    Du kan nu også få et A&M Shell kort, hvis du har en dækhotelaftale hos Andersen & Martini. Udfyld formularen her 

    Vejhjælp

    Ved tilkøb af vejhjælp, så du er dækket ind, hvis uheldet skulle være ude. Vejhjælpen dækker alle former for driftstop, som ikke kan afhjælpes på stedet og dækker bugsering til vores værksteder indenfor 100 km. radius. Aftalen dækker i hele Danmark og skulle du have længere end 100 km. til vores nærmeste værksted, så vil behovet for afhjælpning afgøre, om bugsering sker til vores værksted eller et lokalt i området.

    Er du fordelskunde (guld, sølv eller bronze), så er rabat og yderligere penge at spare - du får helt op til 25 % besparelse på dette tilvalg, hvis du er guld-kunde. Kan kun tegnes for vores egne mærker: Opel, Kia, Peugeot og Saab.

    Lånebil

    Tilvalget lånebil sikrer dig en bil uden yderligere beregning hver gang du er på vores værksted med service eller reparation. Denne pakke dækker op til 50 km. pr. dag (1,6 kr./km. for overkørte km.), indtil din bil bliver klarmeldt fra værkstedet. Udgiften til brændstof er ikke inkluderet i aftalen, og skulle der opstå en skade på bilen, så er der forsikring, men dog en selvrisiko på 5.000 kr.

    Vil man gerne være helt forsikret, så kan der tegnes en selvrisikoforsikring på 100 kr./dag. Du kan kun vælge denne tilvalgspakke, hvis du har en bronze-/sølv/guldaftale med A&M. Har du en aftale med 30.000 km./år eller derover, så er prisen på dette tilvalg det dobbelte.

    Se hvorfor en guldaftale kan betale sig

    Fordelsaftale

    Bronzemedlem

    Hvad er en fordelsaftale?

    En fordelsaftale hos A&M dækker først og fremmest et årligt olie- og oliefilterskifte (få bilmodeller har 2-års interval). Du bliver bronzemedlem og får dermed en række fordele på værkstedet, som gør det væsentligt billigere for dig at være bilejer.

    Hvem kan få en fordelsaftale?

    Alle der har en brugt eller ny bil (alle mærker) kan tegne en Fordelsaftale, der sikrer det mest nødvendige vedligeholdelse af bilen - typisk en gang om året.

    Hvorfor en fordelsaftale?

    Fordi du sparer en masse penge og slipper for meget besvær. Denne aftale er ideel til bilejere med bil uden for garantien, eller som tidligere har haft en service- og reparationsaftale eller serviceaftale og godt vil bevare mange af de ekstra fordele hos A&M og bekvemmeligheden ved at dele vedligeholdelsen op i månedlige betalinger.

    Prisen starter fra 99,-/md.* og er afhængig af bilstørrelse og antal km. og dit olie og oliefilter interval.

    Bronzeaftale

    Serviceaftale

    Sølvmedlem

    Hvad er en serviceaftale?

    En Serviceaftale er en aftale, der sikrer dig service jf. fabrikkens forskrifter, så du er sikret at garanti og evt. kulance er opretholdt og dokumenteret helt korrekt. Man bliver samtidig sølvmedlem og får adgang til en række fordele på værkstedet. Det er value for money og nemt og overskueligt, fordi man deler den årlige udgift op i 12 lige store månedlige dele.

    Hvem kan få en serviceaftale?

    Den kan tegnes på alle bilmærker, som gerne vil have korrekt vedligeholdelse jf. fabrikkens forskrifter, og den er især populær til vores autoriserede mærker (Opel, Kia og Peugeot), da mange efter en guldaftale fortsætter videre i denne type aftale.

    Hvorfor en serviceaftale?

    En serviceaftale (sølv) er for de bilejere, der gerne vil have vedligeholdt deres bil efter fabrikkens forskrifter, således at man er sikret garanti og evt. kulance m.m. er overholdt helt efter bogen. Med denne serviceaftale ønsker man selv at bære risikoen for, at der er nogle ting, der skal laves på værkstedet, og betaler dermed kun til det, man skal bruge for at overholde fabrikkens forskrifter.

    Prisen starter fra 196,-/md.* og er afhængig af bilstørrelse, antal årlige km. og bilens serviceinterval

    Sølvaftale

    Service- og reparationsaftale

    Guldmedlem

    Hvad er en service og reparationsaftale?

    En service- og reparationsaftale er den mest populære serviceaftaletype, fordi den dækker stort set alt på værkstedet, og man dermed ikke skal bekymre sig om uventede værkstedsregninger. Den kan i grove træk sammenlignes med den sikkerhed, du får med, når du privatleaser en bil. Du bliver guldmedlem og får samtidig adgang til en masse fordele, som gør det billigere og nemmere at være bilejer.

    Hvem kan få en service- og reparationsaftale?

    Den kan kun tegnes af vores autoriserede mærker (Opel, Kia og Peugeot), da der indgår autoriseret services jf. fabrikkens forskrifter. 

    Hvorfor en service- og reparationsaftale?

    Denne serviceaftale er til bilejeren, der godt kan lide at have sikkerhed og et fast bilbudget. En service- og reparationsaftale kan betragtes som en forsikring, der samtidig sikrer dig, at omkostninger til service og andet vedligeholdelse jf. fabrikkens forskrifter er betalt. Så er du sikker på at garantien er gældende, hvis du skulle få brug for den.

    Prisen starter fra 247,-/md.* og er afhængig din bilmodel, ønsket løbetid, bilens nuværende kilometerstand.

    Aftalen kan tegnes i en løbetid på 3-7 år (Kia) og 3-5 år (Opel og Peugeot) fra 1. registreringsdato og på biler op til max. 2 år gamle.

    Guldaftale

    *Alle priser på dækhotel- og serviceaftaler er ekskl. et administrationsgebyr på 6 kr. Vælger man Betalingsservice (PBS) som betalingsmetode er der yderligere 14 kr./md i gebyr. Betalingskort som f.eks. Dankort er omkostningsfrit.

    FAQ Serviceaftale

    • En serviceaftale hos Andersen & Martini er et abonnement, hvor du får vedligeholdelse af din bil inkl. de obligatoriske services/olieskift mod en månedlig ydelse. Derudover får du adgang til en række fordele og lukrative rabatter på vores værksted, og sparer dermed penge på dit overordnede bilbudget. Se hvor mange penge du kan spare på en guldaftale her.

    • Du kan sagtens foretage ændringer til din igangværende serviceaftale. Det kan være f.eks.flere/færre km/år i aftalen, ændring af stamdata eller måske blot tilknytte et nyt betalingskort til aftalen. Du skal blot udfylde denne formular med dine ønskede ændringer, og så modtager du hurtigt et revideret tilbud på din serviceaftale

      >fordi

    • En serviceaftale er strikket forskelligt sammen afhængig af det bilhus du køber den hos. Hos Andersen & Martini der kan en serviceaftale i høj grad betale sig. Udover den obligatoriske vedligeholdelse jf. fabrikkens forskrifter, så får du også en masse fordele og rabatter på ydelser og services på vores værksted. Det skal altid kunne betale sig, at være loyal kunde hos os.

    • Du har altid mulighed for at forlænge din serviceaftale. Har du en Guld-aftale, så kan den maksimalt løbe 5 år på en Peugeot eller Opel og 7 år på en Kia. Du vil kunne dernæst kunne overgå til en sølv-aftale, så du er sikret mange af de samme fordele som i din tidligere aftale. Udfyld formularen her, hvis du ønsker at forlænge/fortsætte din aftale, og vi sender dig hurtigst muligt et tilbud på en opdateret aftale.

    • Ja, tilbuddet om tilvalgspakker eksisterer på alle type aftaler, så længe du har en aftale hos os. Ønsker du et tilvalg til din eksisterende aftale, så udfylder du blot formularen her, og så sender vi en opdateret aftale til godkendelse hurtigst muligt.

    • Hvis du er uden for den obligatoriske bindingsperiode, så kan du til enhver tid opsige din aftale med løbende måned + 1 måneds varsel. Du udfylder blot denne formular.

    • Øvrige værkstedsydelser er f.eks. hjulskifte, undervognsbehandling, aircondition service, afbalancering, styretøjsudmåling, TPMS-kodning, bilpleje, bremserens, sæsontjek, diagnosticering, mv.

    • Ja, det er altid muligt at ændre det årlige antal km. i aftalen. Du udfylder blot denne formular med din nummerplade og ønskede ændringer, så sender vi dig en kontrakt til godkendelse hos dig.

    • Du kan sagtens købe en serviceaftale til en elbil. Den eneste forskel er bare at den er billigere end på en konventionel bil, da der ikke er lige så mange ting der skal skiftes løbende.

      Hør et uddybende svar fra vores Elbil webinar herunder.

    • Du kan altid overdrage aftalen til en ny ejer efter samme gældende betingelser som aftalen indeholder i dag. Ejerskifte skal ske ved at udfylde denne formular, så skal vi have det at vide på , og så vil vi hurtigst muligt sende et tilbud til den nye ejer til godkendelse.

    Serviceaftalerne omfatter ikke:

    • Trafikskader, hærværk, tyveri, karrosseriarbejde, sadelmagerarbejde, malerarbejde, polering og anden kosmetisk vedligeholdelse.
    • Vedligeholdelse og reparation af ekstraudstyr ej fabriksmonteret ved aftalens indgåelse.
    • Brændstof, forsikring, vægtafgift, vejhjælpsservice (kan tilkøbes) o.lign.
    • Dæk, herunder dækskifte, montering og afbalancering, kodning af TPMS-ventiler og opbevaring af hjul, medmindre særlig aftale er tilkøbt.
    • Transport til og fra værksted og lånebil, medmindre dette er tilkøbt.
    • Reparationer, som kan henføres til vild og unødvendig hård kørsel, kørsel på byggepladser, i skove eller tilsvarende uvejsomt område.
    • Skader og reparationer på lygter, glas og ruder.
    • Skader stenslag, punktering eller anden udefrakommende påvirkning.
    • Biler, som benyttes til erhverv, motorsport, taxikørsel, køreskole eller anden persontransport, varetransport eller udlejning, medmindre særlig aftale er indgået herom.
    • Fælge, reservehjulsudstyr og lapning af dæk
    • Vejhjælp, medmindre dette er tilkøbt aftalen
    • Lak, karrosseri, ruder, glas og spejle uanset årsag
    • Radio, antenne, GPS/navigation, musik- og kommunikationsudstyr uanset årsag
    • Styretøjsudmålinger, justering styretøj
    • Batteripakke el-/plug-in hybrid-biler

    3 Eksempler på guldaftale

    Opel Corsa Kia Rio Peugeot 208
    Pris/md. 405 kr. 284 kr. 449 kr.
    Motor Benzin Diesel Benzin
    Services total 18.150 kr. 14.896 kr. 8.990 kr.
    1 x Skift af bremser 8.500 kr. 8.500 kr. 8.500 kr.
    Rensning af bremser 3.900 kr. 2.475 kr. 3.900 kr.
    Pollenfilter, luftfilter m.m. inkl. i service inkl. i service 5.179 kr.
    Diverse 5000 kr. 5000 kr. 5000 kr.
    Total 35.550 kr. 30.871 kr. 31.569 kr.
    Med serviceaftale 24.300 kr. 23.856 kr. 26.940 kr.
    Min. besparelse 11.250 kr. 7.015 kr. 4.629 kr.

    Der kan tegnes service- & reparationsaftale på biler op til 2 år gamle fra første registreringsdato. Opel Corsa (F) eksempel er baseret på 5 år med 15.000 km./år, Peugeot 208 1,2 Benzin (2020) er baseret på 5 år med 15.000 km./år og Kia Rio = 7 års løbetid med 10.000 km./år.

    *Diverse posten består bl.a. af: påfyldning af motorolie & sprinklervæske, skift af viskerblade & pærer, rabatter & fordele og opdatering af software på bilen (undtaget navigation)

    Det siger vores kunder om os

    Hos Andersen & Martini sætter vi kunden i højsædet. Derfor er det utroligt vigtigt, at DU er tilfreds, når du besøger vores værksteder - naturligvis også i forbindelse med service. Se hvad nogle af vores kunder siger om deres oplevelse med vores værksteder i videoerne nedenfor. 

    "Jeg vil klart anbefale Andersen & Martini til andre"
    Daniel Gutfeld

    "Jeg er rigtigt tilfreds pga. den høje kvalitet af servicearbejdet"
    Klaus Grünbaum

    "Min oplevelse af at komme hos Andersen & Martini er meget positiv"
    Pernille Fabisak

    Når din bil skal til service...

    Brug for lejebil?

    Har du brug for en lejebil, når du skal på værksted? Læs mere om priser her.

     ► Mere info

    Hvorfor autoriseret?

    Læs mere om, hvorfor kan det godt kan betale sig at besøge et autoriseret værksted.

    ► Mere info

    Serviceeftersyn

    Læs alt om hvilke autoriserede services A&M tilbyder til din bil.

     Mere info

    Stil et spørgsmålUdfyld nedenstående og stil dit spørgsmål. Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til vores services eller ønsker rådgivning omkring din bils vedligeholdelse

     

    Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.

    Kontakt osUdfyld nedenstående og skriv evt. en besked omkring din henvendelse. Så vil vi komme tilbage til dig hurtigst muligt.

    (hvis den er kendt)

     

    Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.

    Bestil tilbud på serviceaftale

    Udfyld nedenstående informationer. Så vil vi komme tilbage til dig med et tilbud hurtigst muligt.

     

    Vi bestræber os på at svare dig inden for 24 timer, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.

    Ændring af din serviceaftale eller dækhotelDu kan ændre din serviceaftale og dækaftale her, samt anmode om nyt betalingslink til oprettelse af ny betalingsmetode. Vær opmærksom på, at ændringer skal behandles i administrationen før de træder i kraft. Opsigelse af serviceaftale sker på am.dk/opsigelse