FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Find svar nedenfor på nogle af de oftest stillede spørgsmål

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så brug nedenstående knap og skriv direkte til os.

Har din bil mistet garantien?

Du har som regel tre typer af garanti på din bil

  • Fabriksgaranti mod fejl og mangler. Dette kaldes populært for mekanisk garanti og dækker fejl og mangler, som har været tilstede på leveringstidspunktet
  • Lakgaranti, som dækker fejl og mangler, som har været tilstede på leveringstidspunktet
  • Rustgennemtæringsgaranti, som dækker rustgennemtæring af dit karrosseri

Du skal se i din bils servicehæfte for at være sikker på hvad der præcis dækkes af de forskellige garantier

Når du lader A&M vedligeholde din bil efter fabrikkens anbefalinger, så er du garanteret at din garanti bliver bevaret. Vi bevarer alt nødvendig dokumentation, bruger korrekte metoder og originale reservedele, så der aldrig vil være tvivl, når du er hos os. Lader du et ikke-autoriseret værksted vedligeholde din bil, og der opstår tvivl, er det din opgave at kunne bevise, at f.eks. vedligeholdelse er udført efter fabrikkens forskrifter ved hjælp af den nødvendige dokumentation

Er din bil ikke passet efter fabrikkens forskrifter, kan du i mange tilfælde genetablere din garanti. Kontakt dit A&M værksted, så hjælper vi dig gerne med at få garantien i orden igen.

Dine prisalarmer hos Andersen og Martini

Dine prisalarmer hos Andersen & Martini