FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Find svar nedenfor på nogle af de oftest stillede spørgsmål

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Så brug nedenstående knap og skriv direkte til os.

Opstår der problemer efter garantien er udløbet?

Din bil kræver løbende vedligeholdelse og service, og det er nødvendigt at skifte f.eks. bremser en gang i mellem, efterhånden som de slides. Disse udgifter skal du selv betale og kan altid få en fair pris på dit A&M værksted.

I særlige tilfælde, hvor der opstår uventet store reparationer i forhold til bilens alder og brug, kan dit A&M værksted hjælpe dig med at få fordel af fabrikkens kulanceordning. Det betyder, at du kan få økonomisk hjælp af fabrikken og dit A&M værksted til reparationen. Dit A&M værksted, vil altid undersøge muligheden for økonomisk hjælp inden de kontakter dig forud for reparationen. Betingelsen for at få denne hjælp er, at du er en loyal kunde, som har passet din bil på autoriseret værksted.

Spørg os, hvis du er tvivl inden du bekoster en dyr reparation på et andet værksted end vores. Vi vil altid hjælpe dig når det er muligt og vil gerne passe på vore loyale kunder.

Læs også omkring de forskellige typer garanti, der oftest er på din bil, og hvad du skal gøre, hvis du har mistet garantien på din bil.

Dine prisalarmer hos Andersen og Martini

Dine prisalarmer hos Andersen & Martini