Brugte Hyundai Ioniq 5 - 3 biler til salg lige nu
Lettere brugte Hyundai IONIQ 5
Hyundai IONIQ 5 er en elektrisk crossover. Den havde verdenspremiere i starten af 2021. IONIQ 5 besidder titlen som Årets Bil i Danmark 2022. IONIQ 5 er bygget på E-GMP-platformen, som også benyttes af Kia i IONIQs ”søsterbil” Kia EV6. Hyundai IONIQ 5 har en rækkevidde på op til mellem 384 og 507 km alt efter variant (modelår 2023). Hyundai udmærker sig ved at give fem års garanti uden kilometerbegrænsning på deres biler. Samtidig har IONIQ 5 otte års garanti på batteriet (eller 200.000 km). Hos Andersen & Martini har vi ofte IONIQ 5 med få kilometer på tælleren til salg.
- Nyeste teknologi
- God rækkevidde
- Meget udstyr for pengene
Hyundai Ioniq 5 på lager
-
Hyundai Ioniq 5Electric 72,6 kWh Advanced 218HK 5d Trinl. Gear
27.400
2021
El
364.800kr.4.043 ,-/md.Se bilenFinansiering4.043 ,-/md.Udbetaling 72.960 kr.
Variabel rente 4,99%Løbetid 96 mdr.Se bilenHyundai Ioniq 5 Electric 72,6 kWh Advanced 218HK 5d Trinl. Gear27.400
2021
El
4.043 ,-/md.364.800 kr. -
SolgtHyundai Ioniq 5Electric 72,6 kWh Essential 218HK 5d Trinl. Gear
11.900
2022
El
364.800kr.,- /md.Se bilenFinansiering,- /md.Udbetaling -
Variabel rente -%Løbetid -Se bilenSolgtHyundai Ioniq 5 Electric 72,6 kWh Essential 218HK 5d Trinl. Gear11.900
2022
El
- ,-/md.364.800 kr. -
Hyundai Ioniq 5Electric 72,6 kWh Essential 218HK 5d Trinl. Gear
24.800
2021
El
379.800kr.4.180 ,-/md.Se bilenFinansiering4.180 ,-/md.Udbetaling 75.960 kr.
Variabel rente 4,99%Løbetid 96 mdr.Se bilenHyundai Ioniq 5 Electric 72,6 kWh Essential 218HK 5d Trinl. Gear24.800
2021
El
4.180 ,-/md.379.800 kr. -
SolgtHyundai Ioniq 5Electric 58 kWh Ultimate 170HK 5d Trinl. Gear
7.769
2022
El
328.800kr.,- /md.Se bilenFinansiering,- /md.Udbetaling -
Variabel rente -%Løbetid -Se bilenSolgtHyundai Ioniq 5 Electric 58 kWh Ultimate 170HK 5d Trinl. Gear7.769
2022
El
- ,-/md.328.800 kr. -
SolgtHyundai Ioniq 5Electric 58 kWh Ultimate 170HK 5d Trinl. Gear
6.100
2022
El
328.900kr.,- /md.Se bilenFinansiering,- /md.Udbetaling -
Variabel rente -%Løbetid -Se bilenSolgtHyundai Ioniq 5 Electric 58 kWh Ultimate 170HK 5d Trinl. Gear6.100
2022
El
- ,-/md.328.900 kr. -
Hyundai Ioniq 5Electric 72,6 kWh Ultimate Anhængertræk 4WD 306HK 5d Trinl. Gear
38.238
2021
El
398.900kr.4.402 ,-/md.Se bilenFinansiering4.402 ,-/md.Udbetaling 79.780 kr.
Variabel rente 4,99%Løbetid 96 mdr.Se bilenHyundai Ioniq 5 Electric 72,6 kWh Ultimate Anhængertræk 4WD 306HK 5d Trinl. Gear38.238
2021
El
4.402 ,-/md.398.900 kr.
Anmeldelser af Hyundai Ioniq 5

Hyundai IONIQ 5
218HK (2022)
Lone Bergmann Andreasen
Lynge
Hvad er godt ved bilen?
Nu hører jeg/vi til i de ældre årgange, og til sådan nogen som os er bilen i en klasse for sig selv ved, at være en bil der er let at komme ind og ud af, samt et godt overskueligt instrumentpanel, og ikke mindst en stor rummelig kabine.
Hvad kan forbedres?
Sørge for at der følger en dansk instruktionsbog med.
Design
Komfort
Køreegenskaber

Hyundai IONIQ 5
218HK (2021)
Claus Walther Jensen
Frederikssund
Hvad er godt ved bilen?
Den kører fantastisk. Alt fungerer perfekt. En super dejlig bil, der passer lige til mit behov.
Hvad kan forbedres?
Den MANGLER altså en bagrudevisker. Dette er en alvorlig design brøler. Hvis Hyundai kommer på bedre tanker og den kan tilkøbes, så må I gerne kontakte mig.
Design
Komfort
Køreegenskaber

Hyundai IONIQ 5
Ultimate RWD 218HK (2021)
Thomas Jensen
Aalborg
Hvad er godt ved bilen?
1. Der er enormt meget plads, både på for og bagsæder - bilen er fantastisk som familiebil og følelsen af plads og luft i kabinen er uovertruffen. 2. Komforten - både sæder og køreoplevelsen - er lækker. Man flyder gennem landskabet og bilen er helt tyst medmindre man når op på motorvejshastighed hvor der (helt forventeligt) er lidt vindstøj.
Hvad kan forbedres?
1. Det eneste som jeg synes Hyundai burde sætte fokuseret ind på at forbedre, er sådan set effektiviten (hvor langt den kører på en opladning - ikke at den kører decideret skuffende kort, men når man sammenligner med fx Tesla har Hyundai stadig et stykke arbejde at lave mht. at optimere BMS (batteristyring). Og Hyundai burde med erfaringer fra både Ioniq og Kona kunne præstere en bedre effektivitet. 2. Udover det er der lidt småtterier som - det trykfølsomme display med fordel kunne have været lidt vinklet mod førerpladsen, så det var nemmere at nå. - når nu der ikke er wireless Apple Carplay / Android Auto, burde der være et databærende USB-stik i centerkonsollen, så telefonen ikke skal ligge og rode rundt i det lille opbevaringsrum forrest. - dørfalsene på undersiden er slemme til at opsamle snavs fra kørebanen - det er skidt designet
Design
Komfort
Køreegenskaber

Hyundai IONIQ 5
218HK (2021)
Claus Hansen
Gamløse, Holbæk
Hvad er godt ved bilen?
Det er helt generelt en dejligt oplevelse at sætte sig ind i bilen og køre hver gang.
Hvad kan forbedres?
1) Navigationen er ikke helt på plads. Det sker jævnligt at der er adresser den ikke kan finde og er ikke altid præcis nok. 2) Det er sket to gange nu at den ved start af bilen og ud af det blå, har fjernet "bruger 2"'s opsætning og derfor skal vi oprette denne på ny. Sidste gang for 10 dage siden og her ændrede det sig også sådan at når jeg trykker "start"-knappen fra, så slukker alt på bilen, som i bum=slukket. På de andre profiler er der fortsat b.la. lys og radio.
Design
Komfort
Køreegenskaber

Hyundai IONIQ 5
305HK (2022)
Søren Adelhorst Povlsen
Jyllinge
Hvad er godt ved bilen?
Det fantastiske overblik på bilens skærme.
Hvad kan forbedres?
Bilen drejningsmoment er for lille.
Design
Komfort
Køreegenskaber

Hyundai IONIQ 5
305HK (2022)
Pierre Svartstein
Hillerød
Hvad er godt ved bilen?
Super fin bil med masser af plads og spændende elementer
Hvad kan forbedres?
Der er ingen bagrudevisker og det er meget skidt - man kan intet se ud af bagruden når det regner eller er vinter og den bliver hurtig beskidt. Et par enkelte mærkelige software ting som fx. hvorfor kan bilen ikke automatisk låse når man går fra den. Den åbner fint når man nærmer sig.
Design
Komfort
Køreegenskaber