BEMÆRK UDSTYR OG *NY* MODEL
Af særligt udstyr :
Blindvinkelassistent - læderkabine - bakkamera - el-justerbart forsæde - varme i for - bagsæder og rat - nøglefri adgang og start - LED for og baglygter - armlæn for og bag - navigation - digitalt cockpit - parkeringssensor for og bag - el-foldebare sidespejle med varme - Apple Carplay / Android Auto - adaptiv fartpilot - tidligere PAVA behandlet - o.m.a.
BEMÆRK bilen er monteret med anhængertræk og vinterhjul medfølger ( monteret på billeder )
BILEN STÅR HOS ANDERSEN & MARTINI - BRUGTVOGNSCENTER BALLERUP
Ambient belysning
Automatisk nødbremsesystem
Touch-skærm
Digital instrumentering
Høj indstigning
Alarm
Bluetooth
Højdejusterbare forsæder
Vejbaneassistent
Blindvinkelassistent
Apple CarPlay
Android Auto
Elruder for/bag
Isofix
Tågelygter
ESP
ABS
Navigation
Startspærre
Klimaanlæg 2-zoner
12V udtag
Automatgear
Bakkamera
El-håndbremse
Kørecomputer
Multifunktionsrat
Parkeringssensor bag
Regnsensor
Kopholder
Læderrat
LED forlygter
Anhængertræk
Læderkabine
Metallak
6 Airbags
16" Alufælge
LED baglygter
LED kørelys
Mørktonede ruder bag
Vinterhjul medfølger
Armlæn
Multijusterbart rat
Rat m. varme
Armlæn bag
Aut. nedblændeligt bakspejl
El-foldbare spejle m. varme
Fartpilot adaptiv
Nøglefri døre
Nøglefri start
Sædevarme for/bag
Lyssensor
Dæktrykssensor
El indst. førersæde
Parkeringssensor for
Kilometertal: 87.000
Batteristørrelse: 9 kWh
Model årgang: 2020
0-100 km/t: 10,80 sek.
Første indregistrering: 30-03-2020
Maksimal effekt: 141 HK
Motorstørrelse: 1,6 L
Tophastighed: 172 km/t
Geartype: Automatisk
Antal cylindre: 4
Brændstof: Hybrid
Partikelfilter (DPF): Ja
ABS: Ja
Antal gear: 6
ESP: Ja
Antal døre: 5
Antal Airbags: -
Karosseri: SUV
Køreklar vægt: 1594 kg
Farve: Hvidmetal
Antal sæder: 5
Bredde: 1,81 m
Totalvægt: 2000 kg
Længde: 4,36 m
Tilkoblingsvægt med bremser: 1300 kg
Højde: 1,55 m
Tankstørrelse: -
KM/L: 71,4
Tilkoblingsvægt uden bremser: 600 kg
Leveringsomkostninger (inkl.): 4.380 kr.
Enhedsnummer: 8757407
Grøn ejerafgift (årlig): 780 kr.
Bilens pris (kr.)
Variabel rente
Mdl. ydelse (kr.)
Tilpas din finansiering
Samlet kreditbeløb
Samlet kreditomk.
Debitorrente variabel
Samlet tilbagebetaling
ÅOP
kr./md.
kr./md.
kr./md.
Ved km./år
kr./md.
Årlig kørsel km./år
Ovenstående informationer er estimater, baseret på antagelser og gennemsnitsbetragtninger. Dette for at give brugeren det bedst mulige overblik over, hvilke forbrugsudgifter der er forbundet med kørsel i den respektive bil ud fra antal årlige kørte kilometer. Andersen & Martini kan ikke holdes ansvarlige for nogen former for erstatning, såfremt tallene ikke stemmer overens med det faktiske økonomiske forbrug
Total
kr./md.
Total
kr./md.
Udgifterne i totaløkonomi er baseret på kalkulationer og antagelser som fremgår i hvert afsnit ovenfor. Det er skabt for at brugeren kan danne sig et overblik over, hvad det ca. koster at eje den respektive bil. Tallene skal ikke betragtes som et tilbud, men som en rettesnor for hvad brugeren kan forvente. For forespørgsel om endeligt tilbud, benyt da nedenstående knap.
Kia Niro
1,6 GDI PHEV (2023)
Arne Hansen
Gladsaxe
Hvad er godt ved bilen?
God kørekomfort
Hvad kan forbedres?
Jeg har kørt 3.500 km og mit drive mode virker ikke efter hensigten, kun den halve skærm skifter til sport. Havde opdatering i går, men det afhjalp ikke problemet. Ikke særlig god reklame for en bil til 450.000 kr.
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 GDI PHEV (2023)
Jonna Irene Hauge Jensen
Albertslund
Hvad er godt ved bilen?
Følelsen af flyder når el er drivkraft er fed. Den adaptive fartpilot gør (næsten) kø-kørsel til en leg. Den kører langt på literen - og længere på el end lovet. Flot skærm med utrolig mange funktioner, jeg stadig mangler at blive fortrolig med. Fedt at anvisninger på skærme er på dansk.
Hvad kan forbedres?
Larmer en del, når der accelereres ifm. overhaling på fx motorvej. Lidt kedeligt design, trods løft ifm. 2023-udgaven. Lidt svært at finde rundt i funktionerne på skærmen - mangler lidt bedre instruktion ifm. købet og faktisk også i instruktionsbogen.
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 GDI PHEV (2023)
Basanta Malla
Søborg
Hvad er godt ved bilen?
Nok plads
Hvad kan forbedres?
Glasset går i stykker af sig selv, det ligner dårligt materiale
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 Prestige GDI PHEV 183HK (2023)
Fatima Chatrin Gustafsson
Glostrup
Hvad er godt ved bilen?
Comfortable on the road with good road connection, easy to navigate, good size inside and outside
Hvad kan forbedres?
Setting of driver seat
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 GDI PHEV (2023)
Steen Hagenau Svendsen
Ishøj
Hvad er godt ved bilen?
At man kan ændre ryglænets hældning
Hvad kan forbedres?
Lidt tung i styretøjet
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 PHEV (2023)
Carsten Ahlehuus
Albertslund
Hvad er godt ved bilen?
Den er bare dejlig
Hvad kan forbedres?
Bakkamera er svært at se i når det regner
Design
Komfort
Køreegenskaber
Kia Niro
1,6 PHEV (2023)
Daniel Rasmus Nielsen
Albertslund
Hvad er godt ved bilen?
Det er helheden i bilen jeg virkelig godt kan lide og er meget tilfreds med.
Hvad kan forbedres?
Det ved jeg ikke rigtig, er meget tilfreds
Design
Komfort
Køreegenskaber
De oplysninger og priser, der fremgår af denne side, er alene vejledende. Nærværende priser er ikke tilbud. Andersen & Martini tager forbehold for fejl og mangler i oplysningerne. Der kan derfor ikke rejses krav mod Andersen & Martini A/S på grund af tab, som følge af dispositioner truffet på baggrund af oplysningerne eller beregningerne. De viste bilmodeller kan være vist med ekstraudstyr, som ikke er inkluderet i priserne.
Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.
Vi bestræber os på at svare dig inden for 3 timer i arbejdstiden, men der kan gå længere tid i særligt belastede perioder.
*Priser på finansiering og forsikring er vejl. estimater, og er baseret på den valgte og tilgængelig information. Kræver positiv kreditgodkendelse. Se mere under afsnittet "Finansiering" og "Forsikring" på siden.
Når du tilmelder dig, så accepterer du samtidig A&M's privatlivspolitik om opbevaring og behandling af data.